S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Kliknutím na tlačítko "OK" souhlasíte s použitím preferenčních, statistických i marketingových cookies pro nás i naše partnery. Funkční cookies jsou v rámci zachování funkčnosti webu používány po celou dobu procházení webem. Podrobné informace a nastavení ke cookies najdete zde.

 

 

původní cena 300 Kč (12 Euro)
naše nová cena 200 Kč (8 Euro)
skladem
původní cena 1 250 Kč (50 Euro)
naše nová cena 1 000 Kč (40 Euro)
skladem
původní cena 1 250 Kč (50 Euro)
naše nová cena 1 000 Kč (40 Euro)
skladem

původní cena 3 190 Kč (128 Euro)
naše nová cena 2 550 Kč (102 Euro)
skladem
původní cena 1 199 Kč (48 Euro)
naše nová cena 1 100 Kč (44 Euro)
skladem
naše nová cena 2 090 Kč (84 Euro)
skladem

Úvod » Pánské parfémy

Pánské parfémy

V této sekci nebylo nalezeno žádné zboží.


Pánské parfémy, které vyzdvihují Vaši osobnost. Objevte svůj pánský parfém, který Vám bude vonět a budete se s ním cítit dobře. Při platbě předem máte od nás dopravu zdarma! Když se řekne „pánská vůně“, většině z nás vytane na mysli slovo „kolínská“. Co to ale doopravdy je? Kolínská nebo „Eau de Cologne“ je vůní nebo typem parfému na citrusové bázi, pocházející z Kolína nad Rýnem. Kolínskou vodu vynalezl v roku 1790 Giovanni Maria Farina, kartuziánský mnich. Původně nesla název „4711“ podle čísla v adrese jeho obchodu. Stala se okamžitě populární mezi širokou veřejností, včetně nejvyšších vrstev. Dnes může být termín „kolínská voda“ použit pro parfémy pro muže ale i ženy. Kolínská voda má nižší koncentraci éterických olejů (5-8 %) než parfém (okolo 30 %) a také kolínská obsahuje extrakty (v závislosti na typu vůně), alkohol a vodu. Kolínská a parfém se od sebe liší především v síle vůně. Očekává se, že parfémy zůstanou na těle delší dobu, asi 6-8 hodin, vzhledem k vysoké koncentraci esenciálních olejů. Kolínské vody zůstávají na pokožce kratší dobu, asi 2 hodiny. Vysoká koncentrace éterických olejů v parfémech přispívá také k cenovému rozdílu mezi oběma, což činí parfémy dražší ve srovnání s kolínskými vodami. Kvůli intenzitě se neočekává, že by byl parfém použit v tak velkém množství jako kolínská. Ještě doplňme, že při nákupu parfému v naprosté většině pořizujeme tzv. Eau de Parfum, kde je koncentrace vonných olejů 8-15 %.

Slavné pánské parfémy

No a jaké existují slavné pánské vůně? Výše zmíněná Kolínská 4711 byla prý oblíbenou vůní prezidenta Kennedyho. Dále zmiňme parfém Floris No. 89, kterou používá např. James Bond ve Flemmingových knihách, a to proto, že byl oblíbeným parfémem spisovatele přímo. No. 89, namíchaný na bázi dřeva, byl představen v roce 1951. Klasická vůně gentlemanů Knize 10 z roku 1920, je považován za jeden z pánských parfémů na bázi kůže. Svou značku mu propůjčil Joseph Knize, krejčí vídeňského císařského dvora. Design láhve je přičítán slavnému vídeňskému architektovi Adolfu Loosovi. Číslo deset v názvu symbolizuje desítku na triku hráčů póla. Za zmínku stojí i Green Irish Tweed od značky Creed, představený v roce 1985. Pochází ovšem z rodiny parfémů, které používal Napoleon Bonaparte. Vznik značky se datuje až do osmnáctého století. Vyjmenujme však i zástupce novějších parfémů. Například autorův oblíbený svěží parfém Versace Pour Homme z roku 2008. Kosmetika pro muže je nedílnou součástí naší společnosti. Nejedná se o rozmar moderní doby, ani o pouhou zálibu metro/homosexuálů, jak tvrdí stále mnoho mužů neandrtálců. Samozřejmě platí všeho s mírou. Oční stíny ani make up není třeba. Ale hezky vonět, nebo si namazat obličej můžeme. Chlap by neměl smrdět. Ani na fotce.

NDU2Njc4N