S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Kliknutím na tlačítko "OK" souhlasíte s použitím preferenčních, statistických i marketingových cookies pro nás i naše partnery. Funkční cookies jsou v rámci zachování funkčnosti webu používány po celou dobu procházení webem. Podrobné informace a nastavení ke cookies najdete zde.

 

 

původní cena 590 Kč (24 Euro)
naše nová cena 250 Kč (10 Euro)
skladem
naše nová cena 790 Kč (32 Euro)
skladem
původní cena 300 Kč (12 Euro)
naše nová cena 200 Kč (8 Euro)
skladem

naše nová cena 3 590 Kč (144 Euro)
skladem
naše nová cena 1 990 Kč (80 Euro)
skladem
naše nová cena 1 990 Kč (80 Euro)
skladem

Úvod » Pánské parfémy

Pánské parfémy

V této sekci nebylo nalezeno žádné zboží.


Pánské parfémy, které vyzdvihují Vaši osobnost. Objevte svůj pánský parfém, který Vám bude vonět a budete se s ním cítit dobře. Při platbě předem máte od nás dopravu zdarma! Když se řekne „pánská vůně“, většině z nás vytane na mysli slovo „kolínská“. Co to ale doopravdy je? Kolínská nebo „Eau de Cologne“ je vůní nebo typem parfému na citrusové bázi, pocházející z Kolína nad Rýnem. Kolínskou vodu vynalezl v roku 1790 Giovanni Maria Farina, kartuziánský mnich. Původně nesla název „4711“ podle čísla v adrese jeho obchodu. Stala se okamžitě populární mezi širokou veřejností, včetně nejvyšších vrstev. Dnes může být termín „kolínská voda“ použit pro parfémy pro muže ale i ženy. Kolínská voda má nižší koncentraci éterických olejů (5-8 %) než parfém (okolo 30 %) a také kolínská obsahuje extrakty (v závislosti na typu vůně), alkohol a vodu. Kolínská a parfém se od sebe liší především v síle vůně. Očekává se, že parfémy zůstanou na těle delší dobu, asi 6-8 hodin, vzhledem k vysoké koncentraci esenciálních olejů. Kolínské vody zůstávají na pokožce kratší dobu, asi 2 hodiny. Vysoká koncentrace éterických olejů v parfémech přispívá také k cenovému rozdílu mezi oběma, což činí parfémy dražší ve srovnání s kolínskými vodami. Kvůli intenzitě se neočekává, že by byl parfém použit v tak velkém množství jako kolínská. Ještě doplňme, že při nákupu parfému v naprosté většině pořizujeme tzv. Eau de Parfum, kde je koncentrace vonných olejů 8-15 %.

Slavné pánské parfémy

No a jaké existují slavné pánské vůně? Výše zmíněná Kolínská 4711 byla prý oblíbenou vůní prezidenta Kennedyho. Dále zmiňme parfém Floris No. 89, kterou používá např. James Bond ve Flemmingových knihách, a to proto, že byl oblíbeným parfémem spisovatele přímo. No. 89, namíchaný na bázi dřeva, byl představen v roce 1951. Klasická vůně gentlemanů Knize 10 z roku 1920, je považován za jeden z pánských parfémů na bázi kůže. Svou značku mu propůjčil Joseph Knize, krejčí vídeňského císařského dvora. Design láhve je přičítán slavnému vídeňskému architektovi Adolfu Loosovi. Číslo deset v názvu symbolizuje desítku na triku hráčů póla. Za zmínku stojí i Green Irish Tweed od značky Creed, představený v roce 1985. Pochází ovšem z rodiny parfémů, které používal Napoleon Bonaparte. Vznik značky se datuje až do osmnáctého století. Vyjmenujme však i zástupce novějších parfémů. Například autorův oblíbený svěží parfém Versace Pour Homme z roku 2008. Kosmetika pro muže je nedílnou součástí naší společnosti. Nejedná se o rozmar moderní doby, ani o pouhou zálibu metro/homosexuálů, jak tvrdí stále mnoho mužů neandrtálců. Samozřejmě platí všeho s mírou. Oční stíny ani make up není třeba. Ale hezky vonět, nebo si namazat obličej můžeme. Chlap by neměl smrdět. Ani na fotce.

NDljZGVk